Продавець Интернет магазин инструмента "Matrix" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1884 відгуків
+380960332516
+380731615372
MATRIX - інтернет магазин інструменту

Набори біт AEG POWERTOOLS (Німеччина)

Powering professionals since 1898

 

AEG POWERTOOLS гарантує відмінну продуктивність і інноваційні рішення для професіоналів сьогодні і в майбутньому!

З моменту заснування, AEG POWERTOOLS фокусує свої зусилля на постійному оновленні модельного ряду, створення нових інструментів. В 1898 році компанія анонсувала першу переносну дриль – так з'явився на світ перший портативний електроінструмент. Століття потому, компанія AEG як і раніше пропонує професіоналам інноваційні та високопродуктивні інструменти... ЛЕГЕНДАРНЕ МИНУЛЕ...ЯСКРАВЕ МАЙБУТНЄ...

СПАДЩИНА ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТУ

Придбання бізнесу електроінструменту та приладдя Atlas Copco компанією TTI в 2005 році принесло концерну не один, а два відомих світових бренду в секторі професійного електроінструменту. Поряд з брендом Milwaukee, бренд AEG дав компанії TTI всесвітнє визнання серед професіоналів та продавців, як виробника високоефективних інструментів. Спираючись на німецьке походження і довгу історію інновацій як інструменту, так і дизайну, бренд AEG допоміг посилити глобальне присутність TTI, особливо в Європі, в той час як TTI інвестував в стратегічне позиціонування AEG, як професійного бренду, повертаючи його з сектора DIY, тим самим створивши потужний взаємодія, від якого можна сміливо рухатися в майбутнє

РОЗВИТОК ПРОМИСЛОВОСТІ

Історія компанії Allgemeine Elektricitäts-Gesellschaft (General Electric), більш відомої сьогодні, як бренд AEG, налічує понад 120 років і включає в себе не тільки інноваційний спадщина розробок електроінструменту, але основну роль у створенні промислового дизайну завдяки співпраці з талановитим німецьким дизайнером Петером Беренсом (Peter Behrens). Спочатку засновану німецьку компанію Edison-Gesellschaft (DEG) в 1883 році, в 1887 році перейменували в AEG. Засновник компанииЭмиль Ратенау (Emil Ратенау) (1838-1915) був пристрасним прихильником високої продуктивності і став одним з перших, хто привіз складальну лінію виробництва в Німеччину. Людина, якій нічого не варто було працювати по 15 годин на день, Еміль Ратенау вів компанію вперед в області електро-технологій, привносячи інновації і раціоналізацію в виробничий процес. У той час як першим продуктом AEG стала електрична лампочка, компанія вивчала потенційні можливості виробництва приладів із застосуванням електрики. В кінці 19 століття в Німеччині промисловість почала швидко розвиватися. Виробництво вугілля, заліза і сталі початок складати конкуренцію лідеру виробництва – Великобританії. Процвітало суднобудівництво і стала високо цінуватися автомобільна промисловість. В електричній промисловості країна була піонером нових технологій.

З розвитком промисловості, виникла потреба в більш досконалих інструментах при виробництві суден, автомобілів та машинобудуванні, в якості підтримки промислового буму та відкриття нових можливостей для ринку. Мало того, що таке покращення допомогло AEG стати зростаючим промисловим центром, чиї інтереси були представлені від галузі електроенергетики та транспортування до побутової техніки, але і зміг відкрити потенційні можливості для роботи з іншим підприємствам, В 1898 році компанія анонсувала першу переносну дриль. Її вага склала 7,5 кг діаметр свердління в сталі - 6 мм. Поява мобільності в світі промислового складання довело, що час динамічних інновацій прийшло. До початку нового століття електроінструмент AEG став продаватися по всьому світу, а прагнення компанії надати якісний інструмент для професійного використання на будівництві, в деревообробці і промисловості залишився колишнім.

ЛІДЕР У СТВОРЕННІ ФІРМОВОГО СТИЛЮ

Компанія AEG стала не тільки лідером у виробництві свого інструменту, але і в його уяві. У 1907 році після першого успішного спільного підприємства у виробництві рекламних матеріалів, компанія найняла Петера Беренса (Peter Behrens) (1868-1940) в якості художнього консультанта. Беренс - один з найвпливовіших творчих умів свого часу, був провідним новатором у живопису, графіці, дизайні та архітектура, робота якого продовжує зменшуватись луною через покоління до теперішнього часу. Серед багатьох сучасників, для яких він був джерелом натхнення, були Вальтер Гропіус (Walter Gropius), засновник школи Баухауз (Bauhaus), і швейцарський дизайнер і архітектор Ле Корбюзьє (Le Corbusier).

У своїй роботі з AEG у наступні 7 років, Беренс розширив свій функціонал від дизайну інструменту до рекламних матеріалів, і навіть до інноваційного дизайну заводських будівель компанії, так наприклад AEG Turbinenhalle в Берліні, зроблено з виставкової сталі і бетону, а несуча стіна – зі скла.

У своєму дизайні електричних приладів він використовував стандартні компоненти, які могли бути взаємозамінними, додаючи виробів раціональність. Він займався дизайном приміщення, так само, як і дизайном брошур і каталогів. Серед революційних концепцій, які Беренс представив під час роботи з AEG, була форма у поєднанні з функціональністю, які були важливі при спілкуванні з клієнтами. Розриваючи з настроєм того часу, який був спрямований тільки на технічні можливості, Беренс сказав: «Дизайн - це не прикраса функціональних форм, мова йде про створення форм, які узгоджуються з характером об'єкта і здатні показати переваги нових технологій». Ключовим елементом стала розробка логотипу AEG, який пройшов через низку революцій під впливом Беренса..

Новий дизайн фокусувався на злиття мистецтва з промисловістю, поєднуючи античний шрифт, чисті прості лінії і геометричну форму, що скоротило зовнішню химерність попереднього логотипу в стилі «ар нуво» для зосередження на силі, могутності та ефективності бренду AEG промислової епохи. Виходячи з цієї ідеї і його роботи в компанії, Беренс зміг розробити послідовний підхід, що веде до ідентифікації виду з інструментами, матеріалами і будівлями AEG. Створення єдиного фірмового стилю не мало аналогів в той час. І зусилля людини, прикладені для досягнення цілей компанії та збільшення впізнаваності бренду та лояльності клієнтів, дуже швидко отримали визнання.

Зрештою, це призвело до розвитку промислових брендів по всьому світу, в той час як Беренс вважається батьком промислового дизайну і фірмового стилю.

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ

Так як увага компанії було сфокусовано на поєднанні технологій та дизайну, відкриття справили великий вплив на розвиток електроінструменту. В 1908, AEG представило першу портативну дриль з руків'ям у формі пістолета, дизайн якої забезпечив додаткову гнучкість для користувача і залишається популярним і донині. Подальший прогрес представив дриля з регулюванням швидкості і в 1920-х вперше були винайдені електроінструменти з універсальними двигунами. Полегшений і сумісний з різними показниками електричного струму, що згодом допомогло закріпити репутацію AEG, як виробника передових інструментів, які збільшують можливості користувача і продуктивність.

До початку 1930-х років виробничі потужності AEG у Берліні починають розширюватися, також створений спеціальний інструментальний завод у Віннендені, недалеко від Штутгарту для продовження розширення. Територія навколо Штутгарта в той час була надихаючим технологічним центром, починаючи від провідних галузей німецької автомобільної промисловості, таких як Daimler, Mercedes-Benz і Porsche, до виробників оптики Zeiss і електроінструменту - Fein і Metabo..

Роки після стрімкого розширення в AEG виявилися найбільш продуктивними. Компанія виробляє перші електричні дрилі з подвійною ізоляцією, що захищає користувача від удару електричним струмом. Був зроблений запуск першого перфоратора, вагою 5,5 кг EH 200, і потім незабаром з'явилися прямі шліфувальні машини та полірувальні машини. Провідним принципом AEG було направлення на безперервний розвиток інноваційних технологій для інтелектуальних рішень, необхідних для професіоналів. Після закінчення Другої світової війни, компанія втратила більшу частину своїх виробничих потужностей, розташованих у нещодавно створеному Східного блоці, але виробництво знову відновилося в Західній Німеччині, в тому числі Штутгарті. З відновленням Німеччини і бумом в будівництві 1960-е і 1970-е, з'явилися свіжі інновації у вигляді ударних дрилів, і AEG Powertools стає номером один у цьому сегменті. Новий ультрасучасний завод був відкритий у Віннендені, з потужністю 20.000 інструментів в день з подальшим збільшенням виробничої потужності.

Більш легкі механічні перфоратори повинні були забезпечувати чудову продуктивність, оскільки будівельна галузь розвивалася; і електричні перфоратори з двухполуперіодним електронним контролем опинилися в списку технологічних проривів AEG у цей період. Компанія також створила ультрасучасний завод з виробництва електроінструменту в Коннектикуті, США для постачання професійного ринку там. До 1980-м рокам AEG включила виробництво мікро-чіпів в свої продукти і стає першопрохідцем на ринку акумуляторного інструменту з системою Accu System 2000. Одним з найбільш видатних досягнень, було замовлення на акумуляторний дриль-шупуповерт для місій NASA Space Shuttle. У 1984 році астронавт Брюс МакКэндлесс (Bruce McCandless) використав дану дриль-шуруповерт під час одного із своїх виходів у відкритий космос, 350 км над Землею.

Тим не менш, AEG, як група компаній починає відчувати труднощі на тлі фінансових проблем і жорсткої конкуренції, і в 1991 році, AEG Powertools стає частиною групи Atlas Copco (AEG, як виробнича компанія була розпущена в 1996 році). Присоединенившись до шведського світового лідера у виробництві професійних та промислових інструментів в 1991 році, AEG Powertools продовжує виробляти інновації світового рівня у своїй галузі. Технологія FIXTEC AEG для лобзиків створила систему швидкої заміни, яка допомогла користувачам швидко і легко міняти приладдя. Поява трехрежимного перфоратора, Pneumatic 3000 Super X2, вивело компанію на лідируючі позиції в сегменті двошвидкісних перфораторів, забезпечуючи більш високий крутний момент, велику швидкість і застосування планетарного редуктора в перфораторах. Виготовлення серії золотого інструменту в 1998 р. було приурочено до святкування 100-річчя існування електроінструменту AEG.

До 2003 р. компанія AEG змогла випустити більш ніж 100 високопродуктивних електроінструментів і лінійку аксесуарів, що складається з більш ніж 2500 шт.

ЗМІНА НАПРЯМКУ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ TTI

Таке динамічне спадщина і прихильність якості і продуктивності зробили компанію AEG вельми придатною для TTI, коли остання придбала підрозділ електроінструменту у Atlas Copco в 2005 році. Компанія AEG також допомогла TTI посилити свою дистриб'юторську та маркетингову позиції по всій Європі.

До приєднання до TTI, AEG Powertools позиціонували свій бренд, як DIY, але з тих пір він був переорієнтований і переміщений в професійний сегмент. Вплив вражаючих можливостей TTI в області інтеграції розробки продукту і розширення операцій ведеться вже з першого року приєднання AEG Powertools до групи TTI.

У 2006 р. були впроваджені додаткові моделі, поряд з розподілом на існуючих ринках і розширенням в інших географічних регіонах, включаючи Східну Європу, близький Схід та Південну Африку.

Ще одним ключовим моментом у розвитку бренду стала модернізація в 2009 р., коли компанія змінила колір на помаранчевий для отримання нового іміджу поряд з розвитком продуктів. Як було встановлено Беренсом (Behrens) 'розробка фірмового стилю AEG століття тому була запозичена компаніями по всьому світу, ре-брендинг формувався по всьому спектру розвитку дизайну, від розробки моделей до рекламних матеріалів, каталогів та мерчандайзингу'.

Мощности и индивидуальности придавалось особое значение наряду с качеством инструмента, который обеспечивает высокую производительность, при этом удобен в использовании. В модели, представленные во время ребрендинга, включена линейка компактного инструмента 12 В из эргономично передовых инструментов, которая базируется на платформе литий-ионных аккумуляторов, а также мощная линейка18 В инструментов для профессиональных пользователей; модернизированная система инструмента для деревообработки, и новые 2-х килограммовые перфораторы SDS plus. Завдяки своїй історично сформованої особливої комбінації чудового дизайну і технологічних інновацій, форми і функції, AEG POWERTOOLS встановила впливове присутність і репутацію інноваційної та впевненою діяльності у виключно складних умовах.

Як показує досвід ребрендингу, успішна робота під керівництвом TTI веде до досягнення нових цілей і новаторських успіхів. І гарантує, що AEG POWERTOOLS продовжить грати важливу роль в "Powering professionals since 1898".